Translate

08.02.2012

Regler for barn.. Skriv ut selv..

Ah!  Disse plakatene er stilige, og det passer fint å ha en med gode påminnelser for barna..

Jeg husker veldig godt en regel som hang på kjøleskapet når jeg var liten, leste den sikkert 1000 ganger..
"Ta ikke pille for alt som er ille" ..  hehe   Skjønte vel ikke helt meningen der og da kanskje, men setningen popper opp i hode når jeg får vondt.. og da tenker "trenger jeg virkelig en pille nå?"  haha









Det er bare til å klikke på bilde, og lagre. Åpne bilde i word, eller annet tegneprogram og lag den nesten like stor som arket.   Jeg har skrevet den ut på en A3 skriver.
Skriv ut i god kvalitet, da blir det svarte enda bedre.... og bruk gjerne fotopapir. Da blir det bra! :p

Også får vi håpe noe synker inn hos de mindre...  etterhvert.. 


Klem fra Gunn

6 kommentarer :

  1. Så stilig! Det skal jeg jammen meg gjøre:) Må bare ha oss en ny skriver først! Så får vi håpe at det blir mindre krangling og mer kos:) Fin dag til deg, og takk for at du er så kreativ!

    SvarSlett
  2. Den var kjempestilig.

    Ha en fin kveld

    Klem Bente

    SvarSlett
  3. Hvor er det en sjov idé. Og sikke mange regler.
    Jeg sendte linket til dit barneværelse-forandring til min datter.
    det er genialt, hvad du har gjort med det værelse.

    Hav en dejlig aften
    Birgitte

    SvarSlett
  4. Disse var kjempefine! Takk for at du deler :) Nydelig blogg forresten :) klem

    SvarSlett
  5. Kjempefin, denne kopierer jeg! Takk for at du la den ut! kLem

    SvarSlett
  6. I LOVE your blog. and...I love this print. Can you translate it to English? I can find some of the meanings but Google translate isn't doing a fantastic job.
    Post it here or email me? Many thanks!
    Sara
    lrobertsnow@gmail.com

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips