Translate

14.09.2011

Postkassen, ny tekst

Postkassen har fått seg en rask overhaling, men ny tekst.

Sist jeg fornyet postkassen, brukte jeg vanlig innendørs vinyl som brukes til wallstickers.

Slik såg den ut før...

For at det skulle holde bedre i vær og vind, så "tettet" jeg det med decoupage lim..
Men tror det holdt i ca 6 mnd, før bokstavene begynte å bøye seg ut.
Og til nå, så var det nesten ikke leselig hva som hadde stått der..



Nå har jeg bestilt og mottatt ny vinyl, for bruk til utendørs. Postkasser, bilreklame, skilt, o.l..
Har i fargene dyp rød, svar, sølv og hvit. Denne vinylen skal holde i 6-8 år utendørs.


~~~~~~~~~~~~


Ønsker du tekst til din postkasse, så send meg en mail. Jeg kan lage figurer som f.eks. blomster, prikker, fugler, monogram, ornamenter og masse annet. Prisen på ett slikt oppsett som du ser på bilde,
koster kr 229,-

5 kommentarer :

  1. Så utrolig fin postkassen ble Gunn:) Og kjekt å vite at det nå holder i mange år!
    ha en flott onsdag!

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  2. Stilig postkasse, tror nok jeg hadde villet hatt noe slikt om jeg ikke hadde blokk. Vi er kjempefornøyd med wallstickerene du laget, har lagt bilder av dem ut på bloggen Jeg skrev en mail til deg en dag, men fikk den i retur noen dager etter.

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  3. Så flott postkassen ble. Det kommer kanskje en bestilling fra meg.

    Ha en flott torsdag

    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempefin Gunn:) Du er så flink.
    Klemmer fra trollet borti veien;))

    SvarSlett
  5. Hei, jeg finner ikke e-postadressen din....??

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips