Translate

27.09.2011

"Ny" krydderhylle

Hammer, sag og drivved olje, har vært i sving igjen..

Kjøpte en krydderhylle (?) på brukthandleren her på Os, Loppa.
Har jo sett slike skjønne hyller i mange flotte hjem, 
og det ønsket jeg meg også..
Men problemet var at jeg hadde ingen steder å henge 
den opp, så da må man improvisere litt. 



Har bygget en kasse rundt den, 
det ble praktisk med en ekstra hylle på benken..



Det er en skjønn lyseblå farge på den.
Som sagt jeg er en ingen snekker, og det ble litt vanskelig å få til en 
liten kant under. Så da ble løsningen to pinner ..  hehe



Disse små flaskene ble kjøpt hos Søstrene Grene i helgen.
Brukte dem for første gang idag, som "drikkeglass" til barna.
De syntes det var ekstra artig. Puttet ett sugerør oppi også.
Kun 10,- pr stk. ;p



Ett annet bilde jeg har på kjøkkenbenken ..
Brodert selv i en påskeferie..  *kremt*  :)


Takker alle som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer, og alle dere som
også bare titter innom..
Goooo klem fra Gunn



8 kommentarer :

  1. Så stilig det ble! Selvgjort = velgjort :)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Lysten på en slik hylle ble ikke mindre etter at jeg så denne.
    Utrolig fint å bygge den inn. :):)
    Ønsker deg en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  3. Neimen så fin denne var da!!
    Kjekk til pynt og nytte på kjøkkenbenken :o

    ha en fin kveld gunn

    SvarSlett
  4. Kjempefin krydderhylle og de flaskene likte jeg.

    Ha en fin onsdag

    Klem Bente

    SvarSlett
  5. Du er så kreativ Gunn :-) Blir så inspirert av å lese bloggen din.

    Klem fra Linn

    SvarSlett
  6. Den ble jo kjempefin! Og så smart det var med en ekstra hylle på kjøkkenbenken. Hva har du i disse skuffene? *forelsket*

    SvarSlett
  7. kjemefiiiiin hylle, så flink de er!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips