Translate

30.05.2011

Nytt bilde fra Graphics Fairy

Jeg sitter her idag, og surfer til rumpa blir flat..
Og har ingen andre planer enn å sitte her heller!!!
Helt utslitt fra helgen, det kan faktisk bli ganske hett her til tider med to høylytte krabater på 3 år som har ett elsk - hat forhold.
Med en 8 åring som både skal
være fredsmegler og en ertefant..
Haaaalleluja!
(vi har onkel og tante i under etasjen, med to barn) 

Men over til det jeg fant ..

Ett flott bilde som kan brukes til flotte dekoreringer..
Bildene er lånt fra Graphics Fairy DIY
(som også nå har laget en blogg om egne og andre sine DIY prosjekter).


Bildene er linket til siden hennes, hvor hun forklarer hvordan.
Motivet er også flott å bruke til puter - duker - hånklær - tørkehånduker , 
 det er bare til å bruke fantasien.

Mulig jeg prøver meg på en sittepute etterhvert til kurvstolen.




Jeg bruker "T-shirt transfer" ark fra Clas O. , når jeg skal ha bilde over på stoff.

Har funnet enda flere "lag det selv" - print ut- prosjekter. De kommer etterhvert.

Ha en god en.. 

Klem fra Gunn

1 kommentar :

  1. Hei Gunn
    Fint bilde som sikkert vil gjøre seg som dekor på ulike ting.
    Tusen takk for veldig søte ord inne hos meg som jeg satte stor pris på!
    Skjønner du er sliten etter helgen! Jeg er mamma til såkalte pseudo-tvillinger ( barn født veldig tett men ikke tvillinger) og kjenner til dette elsk-hat og ert syndromet.
    Fin dag til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips