Translate

14.02.2011

DIY- enkel fornying


En enkel fornying av en vase eller lykt, for oss som kanskje ikke er så flinke i å strikke. Har sett noen har strikket nydelige “hansker” til vasene sine. Men så flink er jeg ikke, og jeg trengte å gjøre noe med vasen min, som var ett syltetøysglass  :)


tulipan1


Jeg brukte dobbelsidig tape rundt toppen og en stripe på langs til bunn. Slik at tråden har noe å feste seg i.
(Desverre så har jeg ikke speilreflekskamera.. så dere får bære med meg på uklare og difuse bilder, da er det det beste jeg får til... :)  det er på ønskelista, men den er lang)



tulipan


Ønsker dere alle en strålende uke!! 
Klem –Gunn-

4 kommentarer :

  1. Det ble jo tøft! Jeg tror ikke vi skal henge oss for mye opp i denne bildekvaliteten, de færreste av oss er proffe fotografer, jeg synes nå bildene ser bra ut!

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  2. Jøss, så fint det ble!!
    Kjempetøft!!

    Takk for hyggelig kommentar!

    Ny dagen!!

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Hei! Så stilig vasen ble! Enkelt, men så utrolig kreativt! :)

    SvarSlett
  4. Hej
    Jeg kom lige forbi din flotte blog :-)
    En rigtig smuk og kreativ idé med din vase. Det smukke bedekort matcher smukt.

    God søndag
    Birgitte

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips